کسب درآمد از طریق اینترنت برای نوجوانان

کسب درآمد از طریق اینترنت برای نوجوانان

کسب درآمد برای نوجوانان، برای خیلی از آنها مهم است. اگر زیر ۱۸ سال هستید و دغدغه ی راه اندازی کسب و کار اینترنتی دارید ،این مقاله دقیقا مناسب شماست. اشتباه رایج این دسته از افراد این است که به دنبال کسب درآمد از راه های اشتباه و بدون سرانجام هستند. دوست جوان عزیز، شما […]

فهرست مطالب

کسب درآمد برای نوجوانان، برای خیلی از آنها مهم است. اگر زیر ۱۸ سال هستید و دغدغه ی راه اندازی کسب و کار اینترنتی دارید ،این مقاله دقیقا مناسب شماست. اشتباه رایج این دسته از افراد این است که به دنبال کسب درآمد از راه های اشتباه و بدون سرانجام هستند.

دوست جوان عزیز، شما برای شروع نیازی نیست یک سایت یا کسب و کار محصول محور راه اندازی کنید. شما میتوانید یک سایت آموزشی و یا مقاله محور ایجاد کنید. پیشنهاد من به شما این است که تحقیق کنید و بیابید در چه زمینه ای مقاله و آموزش کمتری در اینترنت هست. در آن زمینه ها میتوانید تولید محتوا کنید.

کسب درآمد از طریق اینترنت برای نوجوانان

مطالعه کنید

پیشنهادی که برای شما دارم این است که مطالعه تان را در زمینه ی راه اندازی کسب و کار بالا ببرید. کتابها و مقالاتی بخوانید که متوجه شوید از کجا باید شروع کرد و چه مواردی را برای شروع کسب و کارتان باید یاد بگیرید. کسب و کار و کسب درآمد، یک علم است.

یکی از بهترین راه هایی که برای یادگیری شما مفید خواهد بود رفتن به کلاس ها و دوره های آموزش راه اندازی کسب و کار می باشد. شما در این دوره ها یاد میگیرید که پا در چه راه هایی بگذارید که مفید و آینده دار باشد.

و یک تبریک باید به شما دوستان ۱۵-۱۶ ساله باید بگم که از الان به فکر کسب درآمد هستید. اگر از الان شروع کنید مطمئن باشید تا سن ۲۲ سالگی به درآمد قابل توجهی خواهید رسید. این مسیر را ادامه دهید شما موفق میشوید. کسب درآمد در نوجوانی یعنی شروع پیش از موعد برای رسیدن به خواسته هایتان.

مهارت کسب کنید.

یک حوزه را که به آن علاقه دارید انتخاب کنید، سپس از یک منبع مناسب، آموزش آن را ببینید. وقتی آموزش دیدید، می‎توانید از طریق فروش محصول یا خدمات مرتبط، یا حتی آموزش چیزی که یاد گرفته اید، کسب درآمد کنید.

برنامه نویسی

برنامه نویسی یکی از مهارتهای درآمدزای عالی است… برنامه نویس‌ها در ایران و در تمام دنیا جزو بالاترین درآمد ها طبقه بندی می شوند. برنامه نویسی نیاز به هیچ پیش زمینه ای ندارد ولی نیاز به تلاش زیاد و علاقه  دارد.

طراحی سایت

طراحی سایت را تا حدودی می توان زیرمجموعه برنامه نویسی درنظر گرفت ولی ساده تر…  طراحی سایت را می‌توانید از طریق سایت‌سازهایی مثل وبزی یا ابزارهای مدیریت محتوایی مثل وردپرس و … به سادگی یاد بگیرید. در مقاله ده سایت‌ساز برتر، سایت سازهای مختلفی معرفی شده اند که می‌توانند سکوی پرتاب شما باشند.

موسیقی

موسیقی هم تفریح است هم مهارت هم شادی… اگر به موسیقی علاقه دارید، حتما یک ساز انتخاب کرده و آن را آموزش ببینید. وقتی احساس کردید که میتوانید به دیگران هم آموزش بدهید، کلاس خصوصی برگذار کنید و از این راه کسب درآمد کنید.

آموزش دروس مدرسه

همیشه در کلاس های مدرسه افرادی هستند که ضعیف تر از بقیه هستند، میتوانید برای این افراد کلاس خصوصی برگذار کنید و به آنها آموزش دهید. تا هم درسهای خودتان را بهتر یادبگیرید هم به آنها کمک کرده باشید، هم درآمد کسب کنید.

تولید محتوا

اگر در مدرسه انشاهای خوبی می‌نویسید، به شما تبریک می‌گویم! شما می‌توانید یک تولید کننده ی محتوای متنی باشید. اگر هم به ادیت فیلم و یا فتوشاپ علاقه دارید باز هم عالی است… میتوانید با طراحی پوستر و ادیت فیلم شروع کنید… برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، این مقاله را از دست ندهید.

اسماعیل احمدی میرقائد

اسماعیل احمدی میرقائد

علاقه زیادم به دیجیتال مارکتینگ باعث شد تا کلینیک توسعه کسب و کار آرتمن وب را راه اندازی کنم. به نوشتن هم علاقه زیادی دارم و سعی می کنم با مقالاتی که منتشر می کنم نیازتون رو برطرف کنم. تمام محتویات سایت از تجربیات شخصی خودم هست و هدف اصلیم انتقال آن ها به شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

انتخاب قالب فروشگاهی بخش کوچکی از رویکرد تمرکز بر SEO است، اما مکان خوبی برای شروع است. در اینجا 10...
19 آبان, 1400
در این راهنما، در مورد اینکه قالب های وردپرس چه هستند و چگونه می‌توانید از آنها برای سایت خود استفاده...
15 آبان, 1400
تقویم محتوایی چیست؟ تقویم محتوا (که به عنوان «تقویم تحریریه» هم شناخته می‌شود) یک برنامه زمان‌بندی مکتوب از زمان و...
12 آبان, 1400

درخواست طراحی سایت

فرم مشاوره رایگان طراحی سایت و اعلام هزینه

نوع سایت مورد نظر خود را انتخاب کنید