درادمد اینترنتی با سامانه دورکار

سامانه دورکار یک بستر آزادکاری و برون‌سپاری پروژه است که می‌توانید از طریق تخصص خودتان در این سامانه درآمد اینترنتی داشته باشید. روش کار به این شکل است که به‌صورت رایگان در این سامانه ثبت نام می‌کنید، فهرست پروژه‌های به اشتراک گذاشته شده را مطالعه کرده و پیشنهاد ارائه می‌کنید، پس از انتخاب کارفرما، پروژه […]

فهرست مطالب

سامانه دورکار یک بستر آزادکاری و برون‌سپاری پروژه است که می‌توانید از طریق تخصص خودتان در این سامانه درآمد اینترنتی داشته باشید. روش کار به این شکل است که به‌صورت رایگان در این سامانه ثبت نام می‌کنید، فهرست پروژه‌های به اشتراک گذاشته شده را مطالعه کرده و پیشنهاد ارائه می‌کنید، پس از انتخاب کارفرما، پروژه را انجام داده و دستمزد خودتان را از طریق این سامانه دریافت خواهید کرد.

در صورتی که استفاده از تخصص و مهارت خودتان را به عنوان اهرم اصلی درآمد اینترنتی انتخاب کردیده‌اید سامانه‌های برون‌سپاری پروژه یا فریلنسرینگ ایرانی و خارجی زیادی را تاکنون در آرتمن وب معرفی کرده‌ایم که برخی از آنها به صورت تخصصی در حوزه‌هایی مثل ترجمه فعالیت می‌کنند. «دورکار» از جمله سامانه‌هایی است که به صورت عمومی پروژه‌های مختلفی در آن به اشتراک گذاشته می‌شود. این سامانه در بخشی از معرفی خدمات خود می‌نویسد:

دورکار با هدف فراهم کردن بستری امن و مطمئن جهت برون سپاری پروژه ها برای فارسی زبانان سراسر دنیا راه اندازی شد. ما سعی کردیم بستری را فراهم کنیم تا دارندگان مشاغل بزرگ و کوچک، کارآفرینان و عموم مردم بتوانند به راحتی از نیروی کار متخصص در سرار کشور جهت انجام تمام پروژه هایی که امکان انجام آنها از راه دور وجود دارد استفاده کنند..

یک فریلنسر یا آزادکار معمولا دورکار هم هست اما هر کسی که دور از محل کار یا محدوده جغرافیایی کارفرما کار می‌کند الزاما دورکار نیست. درک تفاوت دورکاری با آزادکاری علارغم همپوشانی زیاد برای کسی که تمایل دارد آزادکار باشد مهم است. یک فرد دورکار می‌تواند همچنان در استخدام یک مجموعه باقی‌ بماند، این همان مسیری است آزادکارها در جهت عکس آن در حرکت هستند.

حوزه‌هایی که یک آزادکار می‌تواند به کمک بسترهای معرفی شده مثل «دورکار» کسب درآمد داشته باشد شامل تمام فعالیت‌هایی است که به کمک فناوری نتیجه کار قابل ارسال برای کارفرما باشد مثل ترجمه، طراحی، گرافیک، برنامه‌نویسی، نگارش و.. اگر به این سبک از درآمد علاقه‌مند هستید بخش مبحث آزادکاری را حتما دنبال کنید تا با شناخت چالش‌های پیش‌روی دورکاری و استفاده از تجربیات سایر کاربران مسیر کوتاه‌تری را تا رسیدن به درآمد پایدار اینترنتی دنبال کنید.

آدرس دورکار: https://www.doorkar.com

اسماعیل احمدی میرقائد

اسماعیل احمدی میرقائد

علاقه زیادم به دیجیتال مارکتینگ باعث شد تا کلینیک توسعه کسب و کار آرتمن وب را راه اندازی کنم. به نوشتن هم علاقه زیادی دارم و سعی می کنم با مقالاتی که منتشر می کنم نیازتون رو برطرف کنم. تمام محتویات سایت از تجربیات شخصی خودم هست و هدف اصلیم انتقال آن ها به شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

انتخاب قالب فروشگاهی بخش کوچکی از رویکرد تمرکز بر SEO است، اما مکان خوبی برای شروع است. در اینجا 10...
19 آبان, 1400
در این راهنما، در مورد اینکه قالب های وردپرس چه هستند و چگونه می‌توانید از آنها برای سایت خود استفاده...
15 آبان, 1400
تقویم محتوایی چیست؟ تقویم محتوا (که به عنوان «تقویم تحریریه» هم شناخته می‌شود) یک برنامه زمان‌بندی مکتوب از زمان و...
12 آبان, 1400

درخواست طراحی سایت

فرم مشاوره رایگان طراحی سایت و اعلام هزینه

نوع سایت مورد نظر خود را انتخاب کنید