یک اشتباه شایع در آغاز کسب و کار اینترنتی!

یک اشتباه بزرگ در راه اندازی کسب و کار اینترنتی اینه که خیلی ها میان و میبینن که در چه زمینه ای مخاطبان زیاد و بازار خوبی وجود داره و بعد میان وارد همون زمینه کاری میشن! حتی اگر در راستای دانش و علایق خودشون نباشه و اطلاعات زیادی هم در موردش نداشته باشن و […]

فهرست مطالب

یک اشتباه بزرگ در راه اندازی کسب و کار اینترنتی اینه که خیلی ها میان و میبینن که در چه زمینه ای مخاطبان زیاد و بازار خوبی وجود داره و بعد میان وارد همون زمینه کاری میشن! حتی اگر در راستای دانش و علایق خودشون نباشه و اطلاعات زیادی هم در موردش نداشته باشن و فقط به دلیل اینکه بازار خوبی داره و افراد زیادی دنبالش هستن اونها هم میان و وارد اون حوزه میشن که در نهایت چیزی جز شکست بدست نمیارن.یک اشتباه شایع در آغاز کسب و کار اینترنتی!

که البته یکی از کارهای مهم دیگر برای راه اندازی کسب وکار اینترنتی، بررسی اندازه بازار و میزان رقابت است.

عقیده فکری  این افراد هم اینه که چون این زمینه خیلی طرفدار داره اگر ما یه بخش کوچیک از این بازار رو هم بدست بیاریم کافیه و انقدر بازارش وسیعه که با همین بخش کوچک بازار هم میشه پول خوبی کسب کرد! در واقع این یکی از بدترین کارهائیه که یک وب‌مستر برای شروع کسب و کار اینترنتی خودش میتونه انجام بده. منظورم تمرکز بر بخش کوچک بازار نیست، منظور من اینه که شروع به کاری میکنند که هیچ علاقه ای به اون ندارن و اطلاعات پایینی در اون زمینه دارن.

هر شخصی چه بخواد یک کسب و کار آنلاین داشته باشه چه کسب و کار غیر آنلاین، باید اول به کار خودش عشق و علاقه داشته باشه و حتی اگر روزی ۱۵ ساعت هم کار کنه خسته نشه، چون به اون زمینه علاقه داره و همین علاقه موجب خلاقیت، نوآوری و ایده های بسیار خوب میشه. وقتی ما کاری رو شروع میکنیم که به اون عشق می ورزیم، هر روز اطلاعات خودمون رو در اون زمینه بالا می بریم، هر روز درباره اش مطالعه میکنیم، هر روز به دنبال روش های جدید و ایده های جدید هستیم اما اگر به زمینه کاری خودمون علاقه و عشق نداشته باشیم هیچ انگیزه ای برای بهتر شدن، کسب اطلاعات جدید، ایده های جدید و پیاده سازی روش های جدید باقی نمیمونه و این همون نقطه ایه که باعث توقف و نابودی کسب و کاری میشه که از همون اول هم شروع درستی نداشته.

۳ روش انجام کار روزمره برای رسیدن به کسب و کار رویایی

چطور متوجه اشتباه خود برای راه اندازی کسب وکار اینترنتی بشیم؟

یک اشتباه شایع در آغاز کسب و کار اینترنتی!

قبل از شروع  کسب و کار اینترنتی حتما نگاهی به خودتون بندازید و ببینید هر روز دوست دارید بیشتر وقت خودتون رو برای چه کاری قرار بدید؟ چه کاریه که وقتی دارید اون رو انجام میدید اصلا متوجه گذشت زمان نمیشید؟ اگر به زندگی استیو جابز، بیل گیتس، مارک زاکربزرگ و امثال این افراد نگاه کنید، میبینید که تمام این اشخاص اگر به کار خودشون عشق نمی ورزیدن هرگز کسب و کار اونها به جایگاه امروز نمی‌رسید. روایت هست که بیل گیتس انقدر کار میکرده که پشت کامپیوتر خوابش میبرده. آیا شما هم حاضر هستید در زمینه کسب و کار اینترنتی خود انقدر کار کنید که در حین انجام کار خوابتون ببره؟ اگر جواب شما به این سوال من مثبت هست پس حالا وقتشه که بروید و کسب و کار اینترنتی خودتون رو آغاز کنید!

از تخصص خود در فضای آنلاین استفاده کنید

اسماعیل احمدی میرقائد

اسماعیل احمدی میرقائد

علاقه زیادم به دیجیتال مارکتینگ باعث شد تا کلینیک توسعه کسب و کار آرتمن وب را راه اندازی کنم. به نوشتن هم علاقه زیادی دارم و سعی می کنم با مقالاتی که منتشر می کنم نیازتون رو برطرف کنم. تمام محتویات سایت از تجربیات شخصی خودم هست و هدف اصلیم انتقال آن ها به شماست.

یک پاسخ

  1. سلام خدمت تیم فوق العاده آرتمن وب من هر روز مطالب بسیار عایل شما رو دنبال میکنم به خصوص این مقاله که خیلی توی رشد کسب و کار خودم کاربردی بوده
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

انتخاب قالب فروشگاهی بخش کوچکی از رویکرد تمرکز بر SEO است، اما مکان خوبی برای شروع است. در اینجا 10...
19 آبان, 1400
در این راهنما، در مورد اینکه قالب های وردپرس چه هستند و چگونه می‌توانید از آنها برای سایت خود استفاده...
15 آبان, 1400
تقویم محتوایی چیست؟ تقویم محتوا (که به عنوان «تقویم تحریریه» هم شناخته می‌شود) یک برنامه زمان‌بندی مکتوب از زمان و...
12 آبان, 1400

درخواست طراحی سایت

فرم مشاوره رایگان طراحی سایت و اعلام هزینه

نوع سایت مورد نظر خود را انتخاب کنید