مزایای داشتن وب سایت

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن وب سایت مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا مکانی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا شما را با فواید داشتن وب […]

فهرست مطالب

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن وب سایت مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا مکانی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا شما را با فواید داشتن وب سایت بیشتر آشنا کنیم.

قبل از آشنایی با فواید داشتن وب سایت بهتر است با مفهوم خود وب سایت آشنا شوید.

 تعریف وب سایت؟

وب سایت، مجموعه ای از صفحات مرتبط به هم است که اطلاعاتی را در اختیار بیننده قرار می دهد. وب سایت، امکان حضور هر شخص یا شرکت در شبکه اینترنت است. یک وب سایت می تواند علاوه بر ایجاد ارتباط و معرفی دارنده سایت، امکان اطلاع رسانی به روز، بازاریابی و معرفی بین المللی را نیز فراهم آورد.

داشتن وب سایت برای یک شرکت مانند داشتن یک کاتالوگ تبلیغاتی اما با مزایای فراوان تر نسبت به آن است. یک کاتالوگ می تواند شامل تصاویر و متون برای معرفی خدمات باشد اما یک وب سایت می تواند از تصاویر، متون، فیلم و حتی یک فایل صوتی و یا انیمیشن نیز بهره بگیرد بنابراین امکان اطلاع رسانی جامع با محتوایی جذاب تر را می دهد. طراحی، چاپ و انتشار هر نسخه از کاتالوگ نیاز به هزینه بالایی دارد اما برای طراحی وب سایت و نگهداری آن کافیست هزینه ای بسیار پایین پرداخت شود و حتی با داشتن یک وب سایت داینامیک در هر زمان که بخواهیم بدون هیچ هزینه جانبی می توانیم آن را ویرایش کنیم و در طول زمان هزاران و یا میلیونها کاربر می توانند بارها و بارها از آن بازدید کنند.

مزایای داشتن وب سایت:

مزایای داشتن وب سایت

 در دسترس بودن

وب سایت شما در هر زمان از روز باز است و همواره اطلاعات و محصولات یا خدمات شرکت شما را در تمامی ساعات شبانه روز و روزهای تعطیل در اختیار کاربران و مشتریان قرار می دهد و آنها اطلاعات مورد نیاز را در مورد شرکت بدست می آورند.

مزایای داشتن وب سایت

 کم شدن هزینه ها

شما علاوه بر تلفن ، فکس و آدرس پستی یک راه ارتباطی دیگر نیز با مشتریان خود دارید. نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید.

جلوگیری از اتلاف زمان

وب سایت شما می تواند به سوالات متداول مشتریانتان پاسخ گوید و آنها را به خوبی راهنمایی کند و در اتلاف زمانی که صرف پاسخگویی به مشتریان میکنید جلوگیری کند.

بازاریابی ۲۴ ساعته

وب سایت شما بازاریاب ۲۴ ساعته شماست و موتورهای جستجو مانند گوگل ، یاهو،… بدون هزینه برای شما بازاریابی می کنند.

داشتن درآمد فقط از طریق داشتن وب سایت

در آمد خود را افزایش دهید امروزه شرکتها و افراد بسیاری هستند که فقط از طریق وب سایت فعالیت می کنند و عمده درآمد آنها از طریق وب سایت و مشتریان آنلاین است.

نکات مهم در طراحی وب سایت

 تبلیغات تاثیر گذار

در هزینه تبلیغات صرفه جویی می شود، هر بار که محصولات شما ارتقا پیدا می کنند ، چقدر هزینه صرف چاپ مجدد بروشورها، راهنمای محصولات و اطلاع رسانی به مشتری های قدیمی خود می کنید! در حالیکه هزینه بروز رسانی وب سایت قابل قیاس با هزینه های چاپ نمی باشد، در عین حال که گستره وسیع تری را نیز هدف قرار می دهد.

یک ‌سوم مردم جهان از اینترنت استفاده می‌کنند تبلیغات در اینترنت و معرفی وب سایت شما نسبت به سایر رسانه ها مانند رادیو، تلویزیون، مجلات و بیلبردها به مراتب ارزانتر می باشد. فراموش نکنید که هرگز قادر به ارائه کالا و خدمات خود به مردم نخواهید بود مگر اینکه حضور خود را پیاپی یادآوری نمایید.

 ارائه محصولات

ارائه محصولات ویژه در سایت به آسانی انجام می شود در صورتیکه دستیابی به مشتریان از طریق تلفن، ارسال نامه، یا فاکس ممکن است زمان بر و در عین حال پرهزینه باشد.

 ارتباطی بدون محدودیت با مردم خارج از مرزهای جغرافیای

امروزه یکی از راههای فعالیت در خارج از مرزهای کشور داشتن یک سایت چند زبانه است که می توان به راحتی تجارت خود را گسترش داد و به بیرون از مرزها برد و تقریبا هیچکس نمی تواند مدعی فعالیت خارج از مرزهای جغرافیایی شود در حالی که وبسایتی ندارد.

مزایای داشتن وب سایت

 ارتباط راحت با مشتری ها

اظهار نظر در محیط شبکه اینترنت برای همه آسان تر از گفتگوی تلفنی یا نوشتن نامه است. بنابراین خیلی بیشتر با مشتریان خود در تماس خواهید بود.

اسماعیل احمدی میرقائد

اسماعیل احمدی میرقائد

علاقه زیادم به دیجیتال مارکتینگ باعث شد تا کلینیک توسعه کسب و کار آرتمن وب را راه اندازی کنم. به نوشتن هم علاقه زیادی دارم و سعی می کنم با مقالاتی که منتشر می کنم نیازتون رو برطرف کنم. تمام محتویات سایت از تجربیات شخصی خودم هست و هدف اصلیم انتقال آن ها به شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

انتخاب قالب فروشگاهی بخش کوچکی از رویکرد تمرکز بر SEO است، اما مکان خوبی برای شروع است. در اینجا 10...
19 آبان, 1400
در این راهنما، در مورد اینکه قالب های وردپرس چه هستند و چگونه می‌توانید از آنها برای سایت خود استفاده...
15 آبان, 1400
تقویم محتوایی چیست؟ تقویم محتوا (که به عنوان «تقویم تحریریه» هم شناخته می‌شود) یک برنامه زمان‌بندی مکتوب از زمان و...
12 آبان, 1400

درخواست طراحی سایت

فرم مشاوره رایگان طراحی سایت و اعلام هزینه

نوع سایت مورد نظر خود را انتخاب کنید