یادگیری ۱۰ قانون برای فروش بیشتر بخش دوم

یادگیری ۱۰ قانون برای فروش بیشتر بخش دوم

در بخش نخست یادگیری ۱۰ قانون برای فروش بیشتر، ۳ قانون نخست را برای تبدیل شدن به یک فروشنده خوب خواندیم. با ۷ قانون دیگر دربخش دوم یادگیری ۱۰ قانون برای فروش بیشتر آشنا شوید. قانون ۴: همانند یک دوست با مشتری برخورد کنید مانند دوستان و خانواده خود با مخاطبان برخورد کنید، گرم و صمیمی […]

فهرست مطالب

در بخش نخست یادگیری ۱۰ قانون برای فروش بیشتر، ۳ قانون نخست را برای تبدیل شدن به یک فروشنده خوب خواندیم. با ۷ قانون دیگر دربخش دوم یادگیری ۱۰ قانون برای فروش بیشتر آشنا شوید.

یادگیری ۱۰ قانون برای فروش بیشتر بخش دوم

قانون ۴: همانند یک دوست با مشتری برخورد کنید

مانند دوستان و خانواده خود با مخاطبان برخورد کنید، گرم و صمیمی و البته مودبانه! صدایتان را کم و زیاد کنید، بالا و پایین کنید، بی هیجان و پرهیجان کنید؛ اما یادتان باشد که با او مثل یک فروشنده صحبت نکنید!

رفتار، حرکت‌های بدن، لحن بیان و… شما باید به نوعی به او القا کند که شما دوست او هستید، عضوی از خانواده او هستید؛ نه یک فروشنده که صرفا می‌خواهد بفروشد.

قانون ۵: چه چیزهایی “نمی‌گوید”

مراقب رفتارهای مخاطب باشید، مراقب حرف‌هایی که می‌خواهد بگوید ولی نمی‌گوید هم باشید!
اگر حس می‌کنید نگران است یا احساس خستگی می‌کند، مؤدبانه از او فرصت دیگری برای صحبت کردن درخواست کنید. فراموش نکنید که در مقابل شما یک “کیف پول سخنگو” نایستاده، بلکه او یک انسان است، با دریایی از دغدغه‌ها و مشکلات…

قانون ۶: از زیادی تعریف کردن پرهیز کنید و سوالات را کوتاه پاسخ گو باشید

پرحرفی نکنید و سعی کنید در کوتاه‌ترین شکل ممکن، پاسخ سوال‌هایشان را بدهید (این قانون را چه در فروش و چه در هر فعالیت بازاریابیکه دارید به یاد داشته باشید!). مخاطب بر گردن شما حق دارد (!)، حق او را ادا کنید!

قیف بازاریابی و ۳ برابر کردن فروش سایت !

قانون ۷: فرصت بدهید خودش را نشان دهد

بی‌گدار به آب نزنید؛ صبر کنید تا مخاطب به اندازه کافی از خودش برای شما صحبت کند؛ اولش اجازه دهید خودش را به شما نشان بدهد تا شما بفهمید که با چه کسی طرف هستید و چه باید بکنید.

یادگیری ۱۰ قانون برای فروش بیشتر بخش دوم

قانون ۸: بطور خلاصه اطلاعاتی کارآمد در اختیار مشتری قرار دهید

اطلاعات به درد نخور را در مورد محصول‌تان بگذارید تا در همان کاتالوگ‌ها بمانند!
در عوض به مخاطب اطلاعاتی را که به کارش می‌آیند بدهید. البته… اول صبر کنید تا مخاطبتان کمی به محصول‌تان رغبت نشان دهد بعد شروع کنید به گفتن مزایای آن.. نه از همان اول!

چگونه از ریتارگتینگ به فروش خود کمک کنید؟

قانون ۹: موانع خرید مخاطب خود را بشناسید

اکنون پس از مدتی صحبت و شناخت مخاطب، وقت آن است که دریابید چطور می‌توان این مخاطب را به مشتری تبدیل کرد؟ چه موانعی برای خرید محصول شما در برابر مخاطبتان می باشد؟ چه اتفاق ماوراء الطبیعه‌ای می‌تواند رخ دهد تا او محصول شما را خریداری کند؟!

قانون ۱۰: به مخاطب پیشنهاد و راهنمایی کنید

شاید او نیازمند اندکی هل دادن یا پیشنهادی ویژه برای خریدکردن باشد، به او این پیشنهاد‌ها را معرفی کنید، به تصمیم‌گیریش کمک کنید! مسیر رسیدن به تصمیم را برایش روان کنید، اما در نهایت اجازه بدهید تا خودش تصمیم نهایی را بگیرد.

شما فروشنده نیستید! شما اکنون دیگر دوست او هستید، یک فرد مورد اعتماد و دلسوز، پس مثل یک فروشنده به او پیشنهاد ندهید؛ پیشنهاد یک فرد دلسوز و یک دوست صمیمی را به او بدهید.

اسماعیل احمدی میرقائد

اسماعیل احمدی میرقائد

علاقه زیادم به دیجیتال مارکتینگ باعث شد تا کلینیک توسعه کسب و کار آرتمن وب را راه اندازی کنم. به نوشتن هم علاقه زیادی دارم و سعی می کنم با مقالاتی که منتشر می کنم نیازتون رو برطرف کنم. تمام محتویات سایت از تجربیات شخصی خودم هست و هدف اصلیم انتقال آن ها به شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

انتخاب قالب فروشگاهی بخش کوچکی از رویکرد تمرکز بر SEO است، اما مکان خوبی برای شروع است. در اینجا 10...
19 آبان, 1400
در این راهنما، در مورد اینکه قالب های وردپرس چه هستند و چگونه می‌توانید از آنها برای سایت خود استفاده...
15 آبان, 1400
تقویم محتوایی چیست؟ تقویم محتوا (که به عنوان «تقویم تحریریه» هم شناخته می‌شود) یک برنامه زمان‌بندی مکتوب از زمان و...
12 آبان, 1400

درخواست طراحی سایت

فرم مشاوره رایگان طراحی سایت و اعلام هزینه

نوع سایت مورد نظر خود را انتخاب کنید