10 پلتفرم برتر ساخت سایت

یکی از هوشمندانه ترین کارها در راه اندازی کسب و کار اینترنتی ساخت سایت است. سایت ساز ها امکاناتی را در اختیارتان قرار می دهند که بدون نیاز به یک طراح سایت یا یک شرکت طراحی سایت بتوانید یک وب سایت حرفه ای را به سلیقه خودتان راه اندازی و طراحی کنید. در واقع شعار […]

فهرست مطالب

یکی از هوشمندانه ترین کارها در راه اندازی کسب و کار اینترنتی ساخت سایت است. سایت ساز ها امکاناتی را در اختیارتان قرار می دهند که بدون نیاز به یک طراح سایت یا یک شرکت طراحی سایت بتوانید یک وب سایت حرفه ای را به سلیقه خودتان راه اندازی و طراحی کنید. در واقع شعار طراحی سایت بدون کد نویسی دقیقا مختص به سایت سازها است.

معمولا استارت آپ ها و کسب و کارهای نوپایی که نمی توانند هزینه های زیادی بابت طراحی و راه اندازی وب سایت شان کنند ترجیح می دهند از سایت سازها استفاده کنند. البته که بهترین گزینه استفاده از سایت سازها است چون هم در هزینه هایشان صرفه جویی می شود و هم در زمانی که باید برای طراحی سایت صرف شود!

البته راه اندازی و طراحی سایت توسط سایت سازها در کمترین زمان ممکن یعنی شاید در کمتر از چند دقیقه برای شما امکان پذیر باشد. یکی از مهمترین ویژگی های سایت ساز ها دقیقا همین است که بدون هیچ زحمتی می توانید وب سایت خود را در سریع ترین زمان ممکن راه اندازی کنید. چون همه چیز آماده است و شما فقط باید انتخاب شان کنید.

البته در ادامه این مقاله شما را با تمام ویژگی های مثبت و منفی سایت سازهای ایرانی و خارجی آشنا خواهم کرد. اما به طور کلی قصد دارم بهترین سایت سازها را در این مقاله به شما معرفی کنم تا راحت تر بتوانید درست ترین انتخاب را انجام دهید.

سایت سازهای رایگان زیادی مثل وردپرس وجود دارند که امکانات فوق العاده ای دارند و شما را در راه اندازی یک وب سایت حرفه ای بی نیاز می کنند. اما سایت سازهای ایرانی با توجه به بومی بودن شان امکانات بیشتری را می توانند در اختیار شما قرار دهند که در ادامه هر کدام را با هم بررسی می کنیم.

اگر شما هم دوست دارید اطلاعات بیشتری در مورد سایت سازها بدست بیاورید و دوست ندارید هزینه های سنگینی را برای طراحی سایت به شرکت های طراحی سایت بپردازید پیشنهاد می کنم حتما تا انتهای این مقاله همراه من باشید. این مقاله بهترین پیشنهاد را برای صرفه جویی در هزینه های طراحی سایت برای شما دارد.

سایت ساز چیست؟

به طور خلاصه سایت ساز سیستمی است که شما از طریق آن می توانید وب سایت خود را بدون نیاز به دانش یا تخصص خاصی در طراحی سایت، راه اندازی و طراحی کنید. درست مثل وردپرس که بعد از نصب آن فقط به یک قالب نیاز دارید. همه چیز برای شما آماده است و شما فقط باید آن ها را انتخاب کنید. البته سایت سازهای پولی مثل وردپرس نیستند! خیلی امکانات بیشتری نسبت به سایت سازهای رایگان دارند.

با استفاده از سایت ساز ها دیگر دغدغه خرید هاست و دامنه نخواهید داشت. فقط باید یک دامنه انتخاب کنید و سپس قالب مورد نظرتان را انتخاب کنید و بعد از چند دقیقه وب سایت شما آماده است. توسط المان های آماده ای که سایت ساز ها در اختیار شما قرار می دهند صرفا با درگ اند دراپ کردن آن ها می توانید شکل و شمایل سایت خود را به سلیقه خودتان درست کنید. سپس محتوای مورد نظرتان را در آن قرار می دهید و دیگر کار تمام است.

سایت ساز ها همه چیز را از قبل برای شما آماده کرده اند. به عنوان مثال تنوع در قالب هایی که سایت ساز ها ارائه می دهند زیاد است. اگر سایت شما خبری باشد یا وبلاگی یا پزشکی یا فروشگاهی فرقی نمی کند. از هر موضوع چندین قالب در اختیار شما قرار داده می شود تا به سلیقه خودتان آن ها را انتخاب کنید.

همینطور دیگر نیازی به درگاه پرداخت آنلاین، سیستم ایمیل مارکتینگ یا پنل اس ام اس و … ندارید! چون اکثرا سایت سازهای ایرانی این امکانات را در اختیار شما قرار می دهند.

آشنایی با ویژگی های مثبت سایت سازها

سایت سازها ویژگی های مثبت زیادی دارند. که بارزترین آن ها این است که شما بدون دانش برنامه نویسی می توانید وب سایت خود را به سلیقه خودتان راه اندازی کنید. اما در ادامه قصد دارم ویژگی های بیشتری از سایت سازها را عنوان کنم تا متوجه شوید آیا استفاده از سایت سازها به صرفه است یا اینکه طراحی سایت خود را به یک شرکت طراحی سایت سپردن.

طراحی سایت بدون کد نویسی

یکی از مهمترین ویژگی های سایت ساز ها این است که هر کسی را قادر می سازد تا بدون دانش برنامه نویسی و طراحی سایت بتواند یک سایت برای خود طراحی کند.

همانطور که می دانید دانش برنامه نویسی و طراحی سایت چیزی نیست که به این سادگی ها هرکسی بتواند یاد بگیرد! حداقل چندین ماه زمان می برد. پس این موضوع می تواند مهمترین مزیت سایت سازها باشد. چرا که بسیاری از افراد نه به کدنویسی علاقه ای دارند و نه اصلا بلد هستند!

صرفه جویی در هزینه های طراحی سایت

همین حالا با یک شرکت طراحی سایت تماس بگیرید و قیمت های طراحی سایت را استعلام کنید. دقیقا متوجه این قضیه می شوید که استفاده از سایت سازها بسیار مقرون به صرفه تر از شرکت های طراحی سایت می باشد.

هزینه ای که بابت استفاده از سایت سازها می پردازید به صورت سالانه است. با این هزینه دیگر نه نیازی به تمدید هاست و دامنه دارید و نه پشتیبانی اضافی! همینطور برای هر تغییر کوچکی در سایت خود نیازی به هزینه های مجدد ندارید. این در صورتی است که کار با شرکت های طراحی سایت همیشه برای شما هزینه های ادامه داری خواهد داشت.

هزینه استفاده از سایت ساز ها خیلی خیلی کمتر از شرکت های طراحی سایت است و اصلا قابل مقایسه با آن ها نیست. می تونید خودتان قیمت ها را مقایسه کنید.

امکانات متنوع در طراحی سایت

یکی از ویژگی های سایت سازها امکانات زیادی که در طراحی سایت در اختیارتان قرار می دهند است. از اسلایدشو گرفته تا لندینگ پیج های آماده، بخش وبلاگ و فروشگاه اینترنتی و صفحات خاصی که فقط با کمی تغییر می توانید به سلیقه خودتان تغییرشان دهید.

همینطور بخش های دیگر مثل ارسال خبرنامه به اعضای سایت، ارسال پیامک، افزونه های خاص برای جذب مشتری و فروش بیشتر که همه این موارد فقط با سینک شدن در سیستم های مختلف برای شما فراهم خواهد شد. دیگر نیازی به نصب افزونه خاصی نخواهید داشت.

راه اندازی سایت در کمترین زمان ممکن

یکی از مهمترین مزیت های استفاده از سایت ساز ها راه اندازی سایت در کوتاه ترین زمان ممکن است. چون همه چیز برای شما آماده است و شما فقط باید انتخاب شان کنید. به عنوان مثال اگر بخواهید در قسمت بالای وب سایت تان اسلایدشو قرار دهید نیازی به نصب افزونه اضافی نیست! اسلایدشو آماده است و فقط باید انتخابش کنید و تصاویر دلخواه خود را جایگزینش کنید.

بعد از اینکه پلن مورد نظر خود را در سایت ساز مربوطه انتخاب کردید باید نام دامنه خود را انتخاب کنید و سپس قالبی که مرتبط به موضوع سایت تان می شود. بعد از آن مستقیما وارد پنل مدیریت سایت تان می شوید. به همین سادگی در کمتر از چند دقیقا وب سایت تان آماده می شود.

کار با سایت سازها بسیار راحت است

از دیگر مزیت هایی که سایت سازها دارند این است که کار با آن ها بسیار ساده است. معمولا آموزش استفاده از سیستم توسط اکثر سایت سازها ارائه می شود. البته استفاده از سایت سازهای ایرانی به خاطر فارسی بودن شان بسیار آسان است.

اما به هر حال استفاده از راهنمای کار با سایت ساز برای خیلی از افراد هم واجب است. مثلا اگر می خواهید صفحه ای جداگانه را در سایت خود ایجاد کنید شاید نیاز به استفاده از راهنما داشته باشید.

قالب های متنوع، چند منظوره و بهینه شده برای گوگل

تنوع در قالب های ارائه شده توسط سایت ساز ها بسیار زیاد است. چون مسلما با مشتریان زیادی سرو کار دارند و باید به سلیقه هرکسی احترام گذاشته شود. تغییر در ظاهر قالب ها هم بسیار ساده است و بعضی از سایت ساز ها امکان تغییرات اختصاصی در قالب سایت را با دریافت هزینه کمی برای شما فراهم می کنند.

از دیگر مزیت های قالب های ارائه شده توسط سایت ساز ها بهینه بودن آن ها برای گوگل است. در واقع قالب های سایت سازها سئو شده است و دیگر نیازی به تغییر کدنویسی در آن ها نیست.

همینطور معمولا سرعت بسیار بالایی هم دارند و از این بابت هم تا حدودی خیالتان راحت باشد.

از مهمترین ویژگی های سایت ساز ها ارائه قالب های واکنشگرا و بهینه برای انواع دستگاه ها مثل موبایل ها و تبلت ها می باشد که این موضوع هم از مهمترین ترندها در سئو می باشد.

پلن طراحی سایت بامبوی آرتمن وب، مشابه سایت سازها است. آرتمن وب در کمترین زمان ممکن، برای شما یک سایت اختصاصی طراحی میکند. تا هم از مزایای سایت ساز ها استفاده کرده باشید هم سایتتان اختصاصی باشد.

برای سفارش طراحی سایت با پلن بامبو با ما تماس بگیرید.

درگاه پرداخت آنلاین

دریافت درگاه پرداخت آنلاین بانکی یکی از مهمترین دغدغه ها در راه اندازی وب سایت است که خوشبختانه سایت ساز ها این دغدغه هم برای شما برطرف کرده اند.

سایت سازها معمولا درگاه پرداخت اختصاصی ارائه می دهند و شما بدون نیاز به راه اندازی مجدد آن در سایت تان و فقط با عضویت در سایت های درگاه واسط طرف قرار داد با آن ها می توانید ظرف مدت زمان کوتاهی درگاه پرداخت آنلاین سایت تان را فعال کنید.

امنیت بالا

مسلما تعداد سایت هایی که توسط سایت سازها به مشتریان ارائه می شوند زیاد هستند. به همین دلیل بارها و بارها توسط مشتریان قبلی مورد استفاده قرار گرفته اند و تست شده اند و هرگونه باگ امنیتی که داشته باشد رفع شده است.

دلیل دیگری که باعث می شود سایت سازها امنیت بالایی داشته باشند تعداد زیاد مشتریان شان است. به دلیل وجود تعداد بالای وب سایت های مشتریان روی یک سرور مجبور هستند امنیت آن ها را نیز تامین کنند.

چون در این صورت با چند مشتری طرف نیستند و شاید با چند هزار مشتری طرف باشند. پس تمام تلاشان را می کنند تا امنیت آن ها را تامین کنند. البته اکثر سایت سازها از سرورهای مطمئن از هر لحاظی سرویس می گیرند و از این بابت باید خیالتان راحت باشد.

پشتیبانی حرفه ای

یکی از امکانات ویژه سایت ساز ها پشتیبانی شان است. بله پشتیبانی همیشه مهم بوده و پشتیبانی که سایت سازها به شما می دهند کاملا متفاوت است. شما کلا با یک پشتیبان طرف هستید.

چون هم مسائل مربوط به طراحی سایت تان و هم مسائل پشت پرده سایت تان مثل فضا و پهنای باند مربوط به یک شرکت است. به همین دلیل هرگونه مشکل یا سوالی داشته باشید پشتیبانی سایت ساز مورد نظرتان برای حل آن اقدام می کند.

دیگر نیازی نیست این وسط با چند نفر طرف باشید. در حالت عادی باید با شرکت هاستینگ، شرکت طراحی سایت، شرکت درگاه پرداخت و … در ارتباط باشید که همه این پشتیبانی ها توسط سایت سازتان انجام می شود.

معایب استفاده از سایت سازها را بدانید

یکی از معایب استفاده از سایت ساز ها عدم توسعه آن ها است. به عنوان مثال اگر افزونه ای مد نظرتان باشد نمی توانید روی آن نصب کنید و مجبورید فقط از ویژگی های فعلی سیستم سایت ساز خود استفاده کنید. البته در قسمت قبل به انعطاف پذیری سایت سازها اشاره کردم و تا حدود زیادی نیازتان را در این زمینه رفع می کنند. همین حالا نیز سایت سازهایی با امکانات زیاد موجود هستند.

یکی دیگر از معایب سایت سازها این است که دسترسی کامل به اطلاعات وب سایت تان نخواهید داشت. سی پنلی در کار نیست! تا ابد باید سایت خود را روی سرورهای سایت سازها نگه دارید. به همین دلیل امکان انتقال هم وجود ندارد. یعنی شما در آینده نمی توانید وب سایت خود را روی سرور شخصی تان انتقال دهید.

البته بعضی از سایت سازها این امکان را برای شما فراهم می کنند که در آینده بتوانید سایت خود را به جای دیگری انتقال دهید. معمولا سایت سازهایی که از سیستم وردپرس پشتیبانی می کنند این قابلیت را دارا می باشند.

چگونه در اینترنت خدمات یا محصولی را بفروشیم؟

سایت سازها مورد استفاده چه کسانی قرار می گیرد؟

به طور کلی سایت سازها برای کسانی که اطلاعاتی در مورد طراحی سایت ندارند و همینطور وقت یادگیری آن را ندارند مورد استفاده قرار می گیرد.

سایت سازها برای استارت آپ ها که سرمایه کافی دارند اما وقت کمی دارند هم مورد استفاده قرار می گیرد. چون معمولا پروسه طراحی و راه اندازی سایت توسط شرکت های طراحی سایت زمان بر است و استارت آپ ها هم ترجیح می دهند خیلی سریع و بدون فوت وقت وب سایت شان را توسط سایت سازها راه اندازی کنند. ساخت سایت در این پلتفرم ها بسیار ساده است.

از طرفی کسانی هم که با مشکل بودجه برای راه اندازی سایت شان مواجه هستند بهترین گزینه برای آن ها استفاده از سایت سازها است. چون هزینه هایی که شرکت های طراحی سایت دریافت می کنند به هیچ وجه قابل مقایسه با هزینه سالانه سایت سازها با توجه به امکاناتی که در اختیارتان می گذارند نیست!

معرفی ۱۰ سایت ساز برتر داخلی و خارجی در سال ۹۸

چه در ایران چه در خارج از ایران، سایت سازهای زیادی با امکانات خوب وجود دارند. که هر کدام ویژگی های خاص خودشان را دارند. در این قسمت قصد دارم هر کدام را با ویژگی هایی که دارند به شما معرفی کنم تا با توجه به سلیقه خودتان و امکاناتی که مد نظرتان است بتوانید درست ترین انتخاب را داشته باشید.

Webnode

یکی از بهترین و مدن ترین سایت سازهای خارجی webnode است که با استفاده از آن می توانید وب سایت خود را به سرعت راه اندازی کنید. قالب هایی که سایت ساز webnode ارائه کرده است بسیار متنوع اند و مناسب برای راه اندازی هر نوع وب سایتی است.

سایت ساز webnode هم دارای ویرایشگر قالب و فرم ساز حرفه ای است و به راحتی می توانید وب سایت خود را شخصی سازی کنید.

Webnode هم مثل سایت ساز قبلی که معرفی کردم نسخه رایگان دائمی دارد اما اگر کسب و کار بزرگی دارید بهتر است از نسخه تجاری این سایت ساز که از ۳٫۹۵ دلار در ماه شروع می شود استفاده کنید.

سایت ساز webnode علاوه بر دامین .com روی دامین های دیگر هم سرویس خود را ارائه می دهد. مثلا با پسوند های .sk .co و … که مزیتش این است که شما می توانید از دامین رایگان این سایت ساز با پسوند های دیگر نیز استفاده کنید و سایت های مجزای دیگری را راه اندازی کنید. البته از این موضوع بیشتر برای ساخت سایت های مختلف برای لینک سازی نیز می توان استفاده کرد.

Wix

یکی از بهترین و معروف ترین سایت سازهای خارجی wix است. این را می توان از تعداد مشتریانی که دارد متوجه شد. علاوه بر این سایت ساز wix دارای امکانات منحصر به فرد و قالب های متنوع زیادی است. سایت ساز wix مناسب برای هر کسب و کاری است که قصد دارد خیلی سریع وب سایت اش را راه اندازی کند.

سایت ساز wix نسخه رایگان مادام العمر هم دارد که محدودیت هایی مثل ایجاد صفحات در سایت، استفاده از قالب های محدود و … دارد. اما به طور کلی اگر کسب و کارتان کوچک است از همین نسخه رایگان هم می توانید به مدت طولانی استفاده کنید.

سایت ساز wix مناسب برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ است. در نسخه رایگان wix تبلیغاتی چسبان در تمام صفحات سایت مشاهده می شود که با پرداخت ۱۷ دلار به صورت ماهانه می توانید این تبلیغات را حذف کنید.

Weebly

یکی از مطرح ترین سایت سازهای خارجی سایت ساز weebly است که طرفدار های زیادی دارد. طراحی و راه اندازی سایت توسط سایت ساز weebly بسیار ساده است. با استفاده از ویرایشگر قالب weebly به راحتی می توانید اجزای مورد نیاز خود را صرفا با کشیدن و رها کردن به صفحه اضافه کنید. شخصی سازی قالب سایت با سایت ساز weebly بدون محدودیت است.

سایت ساز weebly نسخه رایگان همیشگی دارد و با استفاده از آن می توانید سایتی روی ساب دامین سایت ساز weebly راه اندازی کنید و از آن استفاده کنید.

یکی از مزیت های سایت سازهای خارجی رایگان بودنشان است که هم به صورت آزمایشی می توان از آن ها استفاده کرد و هم به صورتی دائمی! اما فقط روی ساب دامین خودشان قابل استفاده هستند. ساخت سایت را میتوان از طریق این سایت ها هم انجام داد.

سازیتو

سازیتو در واقع یک فروشگاه ساز آنلاین است که مناسب برای کسب و کارهای کوچک و متوسط است. توسط فروشگاه ساز سازیتو می توانید با هزینه بسیار پایین یک فروشگاه اینترنتی با امکانات ویژه و کامل داشته باشید. تمام امکاناتی که در یک فروشگاه اینترنتی ۵۰ میلیون تومانی موجود است در سازیتو وجود دارد.

از مزیت ‌های فروشگاه ساز سازیتو امکان مدیریت سفارشات، درگاه پرداخت آنلاین، گزارش‌گیری حرفه ای، پوسته ‌های متنوع و زیبا و همچنین امکان شخصی سازی پوسته‌ ها و بخش‌ های مختلف موجود در وب ‌سایت است.

با استفاده از ویرایگشر قالب سازیتو می توانید قالب فروشگاه و صفحات داخلی آن را به سلیقه خود تغییر دهید. هر قسمت که مد نظرتان باشد را می توانید حذف یا جایگزین کنید. البته قالب های فروشگاه ساز سازیتو چندان تفاوتی با هم ندارند و فقط از نظر ظاهری با هم متفاوت هستند.

امکان اتصال فروشگاه ساز سازیتو به شبکه‌ های اجتماعی و مدیریت آن ها از طریق پنل فروشگاه یکی دیگر از ویژگی ‌های این فروشگاه ساز محبوب است.

هر چیزی که برای راه‌ اندازی و طراحی یک فروشگاه اینترنتی حرفه ‌ای نیاز دارید با امکانات کاربردی، رابط کاربری زیبا و حرفه ‌ای فروشگاه ساز سازیتو می تواند در کمترین زمان ممکن برای شما فراهم کند.

جالب است بدانید سازیتو تنها فروشگاه سازی است که نسخه رایگان دائمی دارد. البته نسخه رایگان دارای محدودیت های زیادی است. اما نسخه پولی این فروشگاه ساز با امکانات فول ماهیانه ۲۵۰ هزار تومان و سالیانه ۳ میلیون تومان است که نسبت به طراحی فروشگاه اینترنتی به صورت دستی بسیار پایین تر است.

سی می پلاس

سایت ساز سی می پلاس هم یکی از سایت سازهای ایرانی است که قصد دارم به شما معرفی کنم. سی می پلاس سایت سازی هماهنگ و سازگار با آنچه شما میخواهید است. راه اندازی سایت با سی می پلاس بسیار ساده است و فقط با انتخاب قالب سایت و اتصال دامین خود می توانید وارد پنل مدیریت سایت خود شوید و شخصی سازی های لازم را در قالب سایت خود اعمال کنید.

از ویژگی های سایت ساز سی می پلاس می توان به ساده بودن کار با آن، قابلیت کشیدن و رها کردن اجزا برای طراحی قالب سایت، قابلیت وبلاگ نویسی و تولید محتوا، سیستم عضویت و ارتباط با کاربران، هماهنگ با گوشی و سایر دستگاه ها و … اشاره کرد.

تعرفه پلن های سایت ساز سی می پلاس از ۹۹ هزار تومان تا ۱۹۹ تومان است اما به صورت سه ماهه محاسبه می شود. پهنای باند در تمام پلن ها نامحدود است و اما فضای میزبانی بسیار کم است. با توجه به امکانات کمتر و قالب های متنوع کمتر سی می پلاس نسبت به دیگر سایت ساز ها تعرفه های کمتری دارد.

برای اطمینان از امکانات سی می پلاس و نحوه کار با آن می توانید از ۷ روز رایگان آن استفاده کنید تا در صورت تایید پلن پولی آن را تهیه کنید.

مزیت های سایت ساز سی می پلاس:

  • راه اندازی سریع و آسان سایت
  • ۷ روز استفاده رایگان از سایت ساز
  • ارائه پهنای باند نامحدود
  • امکان ساخت صفحات نامحدود
  • صفحه ساز حرفه ای Drag & Drop
  • سیستم عضویت و ارسال خبرنامه به کاربران
  • ارائه بیش از ۳۰ قالب متنوع و بهینه سازی شده
  • راه اندازی فروشگاه اینترنتی با امکانات فول
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • طراحی اختصاصی سایت با پرداخت هزینه
  • سئو سایت و بهینه سازی داخلی سایت با پرداخت هزینه

معایب سایت ساز سی می پلاس:

  • ارائه فضای میزبانی محدود (تا یک گیگ)
  • امکانات محدود در پلن های سایت ساز
  • تعرفه های بیشتر نسبت به دیگر سایت سازها

پرتال

پرتال هم یکی دیگر از سایت سازهای ایرانی است که زیر مجموعه سایت نوین است. پرتال با ظاهری منحصر به فرد نمونه ای از یک سایت ساز پیشرفته کاملا ایرانی است که برخلاف سایت سازهای دیگر ترجمه یا بومی سازی نشده است و از پایه و اساس کد نویسی شده است.

پرتال علاوه بر سایت ساز فروشگاه ساز هم دارد که آن را با امکانات فوق العاده ای ارائه می دهد که در ادامه امکانات هر یک را بررسی خواهیم کرد.

ارائه قالب های متنوع در موضوعات مختلف، هاست قوی، صفحه ساز پیشرفته، شخصی سازی صفحات سایت به صورت نامحدود، پلاگین های ارتباط با مشتری و به روز رسانی های مداوم در سیستم سایت ساز پرتال از ویژگی های خوب این سایت ساز ایرانی است که می توان بهش اشاره کرد.

پرتال از تکنولوژی ابری برای میزبانی وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی استفاده می کند که همین موضوع باعث شده تا به هیچ وجه افت سرعت و کارایی در وب سایت مشتریان دیده نشود! علاوه بر این پشتیبان گیری منظم و اتوماتیک سایت های مشتریان در پرتال باعث شده تا امنیت بالایی را برای آن ها فراهم کنند.

سایت ساز پرتال در سه بسته کوچک، استاندارد و پیشرفته ارائه می شود که تعرفه سالانه آن از ۴۹۰ هزار تومان تا ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است. در بسته پیشرفته تمام امکانات به صورت نامحدود ارائه می شود و کاملا مقرون به صرفه است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد امکانات سایت ساز پرتال پیشنهاد می کنم حتما به این صفحه portal.ir/features مراجعه کنید.

مزایای ساخت سایت با سایت ساز

  • راه اندازی سایت در چند دقیقه
  • ارائه پهنای باند و فضای نامحدود
  • ارائه دامین رایگان IR و Com
  • ۷ روز استفاده رایگان از امکانات سایت ساز
  • استفاده از تکنولوژی ابری در میزبانی
  • داشتن سیستم مدیریت محتوای پیشرفته
  • فروشگاه ساز حرفه ای با تمام امکانات
  • داشتن سیستم همکاری در فروش در فروشگاه ساز
  • ارائه قالب های متنوع و منحصر به فرد
  • ارائه قالب های سئو شده با کد نویسی استاندارد
  • پلاگین های اختصاصی برای ارتباط با کاربران و مشتریان
  • ارائه اپلیکیشن و برنامه موبایلی فروشگاه اینترنتی
  • به‌روزرسانی های رایگان
  • قیمت مقرون به صرفه نسبت به سایت سازهای دیگر
  • پشتیبانی پیشرفته از طریق تیکت و تلفن
    برای سفارش ساخت سایت فوری و بسیار ارزان با ما تماس بگیرید.

سایت ساز ایران سرور

ایران سرور یکی از بهترین و قدیمی ترین شرکت های هاستینگ ایرانی است که به تازگی از سایت ساز خود رونمایی کرده است. سایت ساز ایران سرور دارای امکانات متنوعی است که در ادامه با هم بررسی می کنیم.

از سایت ساز ایران سرور هم اکنون کسب و کارهای بزرگی استفاده می کنند که در همان صفحه توضیحات سایت ساز ایران سرور می توانید مشتریان شان را مشاهده کنید.

شعار جالبی که ایران سرور برای سایت ساز خود انتخاب کرده است این است که در کمتر از ۱۰ دقیقه یک سایت حرفه‌ای بسازید و فروش اینترنتی را قدرتمند شروع کنید!

پلن های سایت ساز در چهار نوع شخصی، شرکتی، فروشگاهی و برندینگ ارائه می شود که تعرفه های آن ۹۹ هزار تومان تا ۷۹۹ هزار تومان است که تعرفه ها به صورت شش ماهه است. تا سه هفته هم گارانتی بازگشت وجه دارد.

از امکاناتی که سایت ساز ایران سرور دارد می توان به ارائه هاست پر قدرت و امن، ارائه ssl رایگان، ایمیل اختصاصی، دسترسی به ۱۰۰ ها قالب متنوع، فرم ساز پیشرفته، اتصال به اینستاگرام، امکان صدور فاکتور، درگاه پرداخت اینترنتی، سیستم عضویت و اشتراک و ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اشاره کرد.

مزایای ساخت سایت با ایران سرور

  • طراحی سایت در ۱۰ دقیقه
  • ارائه هاست با امکانات نامحدود
  • پشتیبانی حرفه ای تلفنی و تیکتی
  • اتصال به دامنه دلخواه
  • ارائه بیش از ۱۰۰ نوع قالب متنوع و زیبا
  • اتصال سایت ساز به اینستاگرام
  • هماهنگ با گوشی و تبلت (ریسپانسیو)
  • وجود بخش وبلاگ (جهت انتشار محتوا)
  • امکان صدور فاکتور
  • ارائه درگاه پرداخت اینترنتی
  • داشتن سیستم عضویت و اشتراک
  • ارائه فرم ساز پیشرفته
  • ساخت اپلیکیشن فروشگاهی
  • تعرفه های مناسب و مقرون به صرفه
  • گارانتی بازگشت وجه تا ۳ هفته

معایب سایت ساز ایران سرور:

  • ارائه فضای کم و امکانات محدود در پلن شخصی

سایت ساز هیرو

نرم افزار سایت ساز هیرو نواقص سایت سازهای موجود را برطرف کرده است. هیرو موفق شده که سیستم مدیریت محتوای وردپرس را توسعه داده و برای راه اندازی سایت ساز آنلاین استفاده کند. این امتیاز مثبت، باعث شده هیرو بتواند سایت های شرکتی، فروشگاهی، وبلاگ و … را در اختیار قرار دهد و با تنوع قالب ها و امکانات خاص، از جمله داشتن سئو پایه، انتظار ساخت وب سایت ارزان قیمت و سریع را برای توسعه کسب و کار، برآورده کند.

مزایای ساخت سایت با هیرو

  • ساخت سایت آنلاین در چند دقیقه
  • طراحی زیبا و مدرن و ریسپانسیو
  • سایت آماده به کار با امکانات کامل
  • سازگار و بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو
  • نمایش اطلاعات سایت پس از سفارش و فعال‌سازی

سی فایو

سی فایو هم از دیگر سایت سازهای معروف ایرانی است که تحت مجموعه فناوری اطلاعات اسپاد که از سال ۹۱ کار خود را شروع کرده است راه اندازی شده است. در واقع سی فایو یکی از محصولات اسپاد است که با هدف ساده تر کردن طراحی سایت و صرفه جویی در هزینه های طراحی سایت ارائه شده است.

سی فایو هم قابلیت های ویژه ای دارد که شما توسط آن به راحتی می توانید وب سایت خود را در چند دقیقه راه اندازی کنید. از ویژگی های سایت ساز سی فایو می توان به راه اندازی سریع و آسان، ارائه بیش از ۱۰۰ نوع قالب متنوع، ۵ گیگ هاست و یک دامنه رایگان اشاره کرد.

اگر قصد دارید امکانات سایت ساز سی فایو را بررسی کنید این فرصت در ۴ روز به شما داده می شود. سایت ساز سی فایو ۴ روز برای شما رایگان است تا با امکانات آن آشنا شوید و پس از آن می توانید یکی از پلن های پولی سایت ساز سی فایو را تهیه کنید و وب سایت تان را رسما راه اندازی کنید.

سی فایو همانند اکثرا سایت سازهای دیگر فروشگاه ساز هم ارائه می دهد که تمام امکانات یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای را داراست. البته امکانات سی فایو به همین جا ختم نمی شود! ارائه ربات تلگرامی و اپلیکیشن برای سایت ساز و فروشگاه ساز سی فایو از دیگر خدمات ارائه شده توسط این مجموعه است.

سایت ساز سی فایو دارای دو بسته با نام های اقتصادی و تجاری است که تعرفه هر کدام به ترتیب ۳۹۵ هزار تومان و ۵۹۵ هزار تومان در سال است. البته تنها تفاوتی که بین این دو بسته است میزان حجم ارائه شده و یک سری از مزایای ویژه مثل ارائه گواهینامه اس اس ال رایگان، چکاپ دوره ای سایت، ارائه چک لیست سئو و ثبت کسب و کار در گوگل مپ است.

در بخش مقالات سایت سی فایو می توانید راهنمای کامل کار با سایت ساز سی فایو را مشاهده کنید. هرچند که کار با سایت ساز های ایرانی بسیار ساده و آسان است.

مزایای سایت ساز سی فایو

  • ۴ روز استفاده رایگان برای بررسی امکانات
  • ارائه دامین رایگان IR
  • ارائه پهنای باند نامحدود
  • طراحی سایت آسان و کاربری ساده
  • امکانات نامحدود در بسته های ارائه شده سایت ساز
  • شخصی سازی قالب سایت
  • ارائه ۱۰۰ قالب متنوع و به روز
  • ارائه قالب های بهینه سازی شده و واکنشگرا
  • ارائه فروشگاه ساز با امکانات کامل
  • قیمت های بسیار مقرون به صرفه
  • ارائه پشتیبانی حرفه ای
  • بروزرسانی خودکار سایت و افزونه ها
  • دسترسی به پنل اختصاصی هاست
  • امکان ارسال پیامک به کاربران سایت
  • مشاهده و آنالیز دقیق کاربران در سایت
  • ارائه درگاه های پرداخت آنلاین امن
  • ارائه چک لیست سئو سایت
  • ثبت سایت در گوگل مپ

معایب سایت ساز سی فایو

  • ارائه حجم میزبانی خیلی کم
  • عدم طراحی اختصاصی قالب سایت

کاموا

کاموا هم یکی دیگر از سایت سازهای خوب ایرانی است که امکانات خوب و در عین حال منحصر به فردی ارائه می دهد. سایت ساز کاموا برای اولین بار با حضور در جشنواره وب و موبایل ایران شناخته شد و به عنوان بهترین سایت ساز بومی شده معرفی شد.

کاموا به تازگی سرویس ایمیل مارکتینگ هم به خدمات سایت ساز و فروشگاه ساز خود اضافه کرده است که به صورت مجزا هم ارائه می دهد.

شعاری که سایت ساز کاموا برای خود در نظر گرفته است هم جالب توجه است. طراحی سایت در کمتر از ۲۰ دقیقه که خیلی جذاب و ترغیب کننده است. سایت ساز کاموا فروشگاه ساز هم ارائه می دهد که برای اطلاعات بیشتر در مورد پلن های فروشگاه ساز کاموا می توانید به آدرس kamva.ir مراجعه کنید.

امکاناتی که سایت ساز کاموا دارد مشابه سایت سازهای دیگر است و به راحتی با چند کلیک ساده می توانید وب سایت خود را با ظاهری که خودتان می پسندید طراحی کنید.

استفاده از سایت ساز کاموا تا ۱۴ روز رایگان است و در این مدت می توانید امکانات سایت ساز کاموا را بررسی کنید و سپس اقدام به انتخاب پلن مورد نظرتان و راه اندازی وب سایت تان کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد سایت ساز کاموا پیشنهاد می کنم حتما از این تست ۱۴ روزه استفاده کنید و همینطور نمونه کارهایی که در صفحه اول سایت کاموا مشاهده می کنید را هم بررسی کنید.

تعرفه های سایت ساز کاموا از ۳۹۰ هزار تومان در سال شروع می شود و پلن حرفه ای سایت ساز کاموا با امکانات نامحدود سالیانه یک میلیون ۲۰۰ هزار تومان است. البته امکانات سایت ساز کاموا در پلن های مختلف خیلی متفاوت با هم نیست! فقط در داشتن وبلاگ، ایمیل اختصاصی و طراحی اختصاصی قالب متفاوت است.

پیشنهاد می کنم مقالات و آموزش هایی که سایت ساز کاموا در بخش بلاگ ارائه داده است را حتما بخوانید.

مزیت های سایت ساز کاموا

  • ساخت سایت در کمتر از ۲۰ دقیقه
  • ساده و راحتی کار با سایت ساز کاموا
  • ارائه پهنای باند نامحدود
  • طراحی اختصاصی قالب سایت
  • ارائه بیش از ۲۰ نوع قالب متفاوت
  • ارائه قالب های سئو شده و ریسپانسیو
  • پشتیبانی حرفه ای و به موقع
  • ارائه آموزش های کاربردی کار با سایت ساز
  • حذف لوگوی کاموا در هر سه پلان
  • ارائه فروشگاه ساز اختصاصی با امکانات عالی
  • ارتقاء امکانات سایت ساز با هزینه اضافی

معایب سایت ساز کاموا

  • محدودیت در ارائه حجم
  • عدم ارائه بخش وبلاگ در دو پلان پولی
  • امکانات خیلی کم در پلان ساده

 وبزی

وبزی یکی از بهترین و شناخته شده ترین سایت سازهای ایرانی است که توسط آن می توانید سایت مورد نظرتان را در چند دقیقه بسازید. وبزی به گفته خودش بیش از ۲۹۰۰۰ مشتری دارد که عدد قابل توجهی برای یک سرویس سایت ساز به حساب می آید.

از ویژگی های جالب سایت ساز وبزی می توان به ویرایشگر قالب آن اشاره کرد که توسط آن می توانید هر قسمت از قالب خود را مثل متن ها، تصاویر، گالری عکس و … به سلیقه خودتان ویرایش کنید و قرار دهید. با ویرایشگر قالب سایت ساز وبزی به هیچ وجه محدودیتی در شخصی سازی ظاهر وب سایت تان نخواهید داشت و هر شکل و شمایلی که مد نظرتان باشد می توانید به سایت خود بدهید.

قالب های ارائه شده در سایت ساز وبزی بسیار متنوع است و فارغ از هر موضوعی که سایت شما داشته باشد می توانید از ده ها قالب آماده وبزی استفاده کنید. البته این به معنی این نیست که دیگر نتوانید آن را شخصی سازی کنید. توسط ویرایشگر قالب وبزی همه چیز امکان پذیر است.

قالب های ارائه شده در سایت ساز وبری مناسب برای ساخت سایت شرکتی، ساخت سایت فروشگاهی، ساخت سایت گردشگری، ساخت سایت پزشکی، ساخت سایت وکالت، ساخت سایت داروخانه، ساخت سایت عکاسی، ساخت سایت بازرگانی، ساخت سایت بیمارستان، ساخت سایت انتشارات و … می باشند.

قالب های سایت ساز وبزی واکنشگرا هستند و به درستی در دستگاه های مختلف نمایش داده می شوند. البته می توانید چیدمان نمایش اجزای سایت را در دستگاه های مختلف تنظیم کنید.

با فروشگاه ساز پیشرفته وبزی می توانید در مدت زمان کوتاهی فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید و با امکاناتی که فروشگاه ساز وبزی دارد می توانید مشتریان بیشتری جذب کنید و فروش خود را چند برابر کنید.

سایت ساز وبزی کاملا بومی سازی شده برای کاربران ایرانی است و با توجه به ساده بودن کار با آن نیازی هم به آموزش های جانبی برای کار با سایت ساز ندارید. وبزی قطعا می تواند گزینه خوبی باشد. پشتیبانی وبزی در هر زمانی که بخواهید آماده پاسخگویی به مشکلات یا سوالات احتمالی شماست.

تعرفه سایت ساز و فروشگاه ساز وبزی از ۹۷۰ تا ۳ میلیون تومان است که با توجه به امکاناتی که دارد محاسبه شده است. البته اگر بخواهید سایت تان به صورت اختصاصی با ظاهری منحصر به فرد طراحی کنید هم هزینه های بیشتری دارد.

مزیت های ساخت سایت با سایت ساز وبزی

  • تست ۷ روزه رایگان سایت ساز
  • ثبت دامنه IR رایگان
  • ویرایشگر حرفه ای قالب
  • شخصی سازی قالب ها به صورت نامحدود
  • ایجاد نامحدود صفحه و نوشته برای سایت
  • ارائه قالب های متنوع برای هر موضوعی
  • ارائه قالب های ریسپانسیو و سئو شده
  • ایجاد فروشگاه اینترنتی با امکانات فوق العاده
  • ارائه پنل ایمیل اختصاصی
  • پشتیبانی ۷ روز هفته به صورت تلفنی و ایمیلی
  • طراحی سایت به صورت اختصاصی
  • برگذاری کارگاه های آموزشی حضوری رایگان
  • ارتقاء پلن سایت ساز در زمان دلخواه
  • میزبانی سایت شما در سرور‌های قدرتمند ایرانی

معایب سایت ساز وبزی

  • ارائه قالب های محدود
  • محدودیت در فضا و پهنای باند
  • تعرفه های بالا در طراحی اختصاصی سایت

5/5 - (1 امتیاز)
اسماعیل احمدی میرقائد

اسماعیل احمدی میرقائد

علاقه زیادم به دیجیتال مارکتینگ باعث شد تا کلینیک توسعه کسب و کار آرتمن وب را راه اندازی کنم. به نوشتن هم علاقه زیادی دارم و سعی می کنم با مقالاتی که منتشر می کنم نیازتون رو برطرف کنم. تمام محتویات سایت از تجربیات شخصی خودم هست و هدف اصلیم انتقال آن ها به شماست.

2 پاسخ

  1. سلام مطالب مفیدی را ارایه کردید, جای تشکر دارد. اگر لطف کنید و جواب دهید دو تا سوال دارم.
    1- سایت سازهایی که با هاستینگ همراهند برای هر متقاضی یک فروشگاه جداگانه می سازند یا اینگه برای همه یگ فروشگاه را به اشتراک می گدارند.
    2- پایه سایت ساز وبزی یا دیگران کدام محصول خارجی است.

    1. حامد جان سلام
      پاسخ سوال اول :
      سایت ساز های در دو نوع درحال حاظر فعالیت میکنند اولین دسته به این صورت هستند که سایت شما زیر مجموعه سایت ساز اصلی ثبت میشود مثال: user.site.ir
      در نوع دوم سایت ساز ها به شما یک فضای ذخیره سازی و با یک سیستم مدیریت محتوا یا cms که بیشتر خود تیم تولید و پیاده سازی کرده اند به افرادی که نیاز به یک وب سایت با کمترین هزینه هستند ارائه داده میشود.

      پاسخ سوال دوم:
      بهترین سایت ساز خارجی که درحال فعالیت هستند میتونم سایت https://www.wix.com/
      معرفی کنم خدمتتون

      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

انتخاب قالب فروشگاهی بخش کوچکی از رویکرد تمرکز بر SEO است، اما مکان خوبی برای شروع است. در اینجا 10...
19 آبان, 1400
در این راهنما، در مورد اینکه قالب های وردپرس چه هستند و چگونه می‌توانید از آنها برای سایت خود استفاده...
15 آبان, 1400
تقویم محتوایی چیست؟ تقویم محتوا (که به عنوان «تقویم تحریریه» هم شناخته می‌شود) یک برنامه زمان‌بندی مکتوب از زمان و...
12 آبان, 1400

درخواست طراحی سایت

فرم مشاوره رایگان طراحی سایت و اعلام هزینه

نوع سایت مورد نظر خود را انتخاب کنید