آرتمن وب

۱۰ راه برای موفقیت در بازاریابی با رسانه های اجتماعی

       افزایش قدرت بازاریابی با رسانه‌های اجتماعی می‌تواند به شما کمک کند تا مخاطبان و مشتریان خود را به شدت افزایش دهید؛ اما شروع کار بدون تجربه یا بینش قبلی چالش‌برانگیز است.        شناخت اصول بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بسیار حیاتی است. استفاده از این ۱۰ مورد به شما کمک می‌کند که از حداکثر کردن کیفیت […]

فهرست مطالب

آرتمن وب

       افزایش قدرت بازاریابی با رسانه‌های اجتماعی می‌تواند به شما کمک کند تا مخاطبان و مشتریان خود را به شدت افزایش دهید؛ اما شروع کار بدون تجربه یا بینش قبلی چالش‌برانگیز است.

       شناخت اصول بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بسیار حیاتی است. استفاده از این ۱۰ مورد به شما کمک می‌کند که از حداکثر کردن کیفیت تا افزایش مدخل‌های داده آنلاین، مبنایی برای تقویت مشتریان، برند و مهم‌تر از همه نتیجه نهایی‌تان ایجاد کنید.

۱- دو گوش و یک دهان

       موفقیت به طور کلی نیازمند بیشتر گوش دادن و کمتر حرف زدن است. اگر می‌خواهید در رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا مطالب مفید و اثر بخش مطابق میل و علاقه مخاطبان خود تهیه کنید باید در گفتگو های انلاین آنها شرکت کنید و مطالب مهم مورد بحثشان را پیدا کنید. در این صورت است ک مطالب شما میتواند به زندگی انها ارزش بیشتری بدهد تا اینکه آن را پیچیده و گیج کننده کند.

۲- تک بعدی بودن برای تمرکز بیشتر

       در بازاریابی با رسانه های اجتماعی به جای اینکه خود را در چند تخصص همزمان غرق کنید و بخواهید برای همه آچار فرانسه باشید، تمرکزتان را روی یک تخصص قرار دهید و بصورت قوی و کارامد برای تولید یک برند قدرتمند پیش بروید. در اینصورت شانس موفقیت بیشتری دارید.

۳- ارجحیت کیفیت بر کمیت

       کیفیت را مهم تر از کمیت بدانید اگر شما ۱۰۰۰ مخاطب آنلاین و فعال داشته باشید که مطالب شما را به دقت مطالعه و دنبال میکنند و آن را با دوستان خود مورد مورد بحث قرار می دهند بهتر از آن است ک ۱۰۰۰۰۰ مخاطب داشته باشید که فقط در ارتباط اول حضور دارند و پس از آن ناپدید می شوند.

۴- صبور باشید

       در بازاریابی با رسانه های اجتماعی صبور باشید تا نتیجه مطلوب و بهتری حاصل شود. اینکه فکر کنید شما با بقیه متفاوت هستید و میتوانید یک شبه به موفقیت برسید فکری اشتباه است. این را بدانید با اینکه احتمال موفقیت سریع وجود دارد اما احتمال موفقیت در طولانی مدت بیشتر است.

۵- اثر مرکب

       اگر مطالب منتشر شده شما با کیفیت و جذاب باشند و بتوانید نظر مخاطبان خود را جلب کنید و آن ها را به دنبال کننده های خوب و پیگر تبدیل کنید، آن ها نیز از مطالب شما در صفحات و مقالات خود استفاده میکنند و آن را با مخاطبان خود به اشتراک میگذارند و در مورد آن بحث میکنند. این کار باعث می شود تا افراد این مطالب را با جستجوی کلیدواژه ها پیدا کنند و این داده های وارد شده به موتورهای جستجو به روش های دیگر باعث پیدا شدن شما در فضای آنلاین و مجازی میشوند.

۶- اثر گذار باشید

       دیگر اثرگذاران آنلاین در زمینه کاری و تخصصی خود که مخاطبان خوبی دارند را بشناسید و سعی کنید با آنها با روش های مختلف ارتباط برقرار کنید اگر آنها شما را به عنوان منبع مناسب و مسلط از اطلاعات مفید و جذاب بشناسند و بتوانید توجه ان ها را جلب کنید آن ها مطالب شما را به اشتراک میگذارند و از این طریق میتوانند شما و کسب و کارتان را به جمعی از مخاطبان معرفی کنند.

۷- ارزش قائل بودن

       اگر تمام وقت خود را در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانید تا محصولات و خدمات خود را به صورت مستقیم تبلیغ کنید، مردم دیگر به حرفتان گوش نخواهند کرد. باید به این مکالمات ارزش اضافه کنید. تمرکز کمتری بر تغییرات و تمرکز بیشتری بر تولید مطالب جالب و ایجاد ارتباط با اثرگذاران آنلاین داشته باشید. این افراد در طول زمان به کاتالیزور‌های قدرتمندی برای بازاریابی دهان‌به‌دهان کسب‌وکار شما تبدیل می‌شوند.

۸- سپاسگذار باشید

       کسانی ک شخصا با شما تماس گرفته باشند حتما در ذهن شما باقی می مانند پس در فضای آنلاین هم به آنها اهمیت دهید. یک از دلایل موفقیت بازاریابی در رسانه های اجتماعی ایجاد ارتباط است. آن ها را با ارزش بدانید و همواره از انها سپاسگذار باشید.

۹- در دسترس بودن

       همواره در دسترس مخاطبان خود باشید. مطلب منتشر کنید، در بحث انها شرکت کنید به پرسش های آنها پاسخ دهید. اینکه برای مدتی ناپدید شوید و مخاطبان نتوانند به شما دسترسی داشته باشند، آنها را مجاب میکند ک شما را با شخص دیگری جایگزین کنند.

۱۰- اشتراک متقابل

       اشتراک در برابر اشتراک؛ اگر میخواهید بقیه افراد مطالب شمارا به اشتراک بگذارند و درباره شما و مطالبتان بحث کنند، شما نیز باید همین کار را برای آنها انجام دهید و زمانی را برای به اشتراک گذاری و بحث درمورد مطالب دیگران اختصاص دهید.

اسماعیل احمدی میرقائد

اسماعیل احمدی میرقائد

علاقه زیادم به دیجیتال مارکتینگ باعث شد تا کلینیک توسعه کسب و کار آرتمن وب را راه اندازی کنم. به نوشتن هم علاقه زیادی دارم و سعی می کنم با مقالاتی که منتشر می کنم نیازتون رو برطرف کنم. تمام محتویات سایت از تجربیات شخصی خودم هست و هدف اصلیم انتقال آن ها به شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

انتخاب قالب فروشگاهی بخش کوچکی از رویکرد تمرکز بر SEO است، اما مکان خوبی برای شروع است. در اینجا 10...
19 آبان, 1400
در این راهنما، در مورد اینکه قالب های وردپرس چه هستند و چگونه می‌توانید از آنها برای سایت خود استفاده...
15 آبان, 1400
تقویم محتوایی چیست؟ تقویم محتوا (که به عنوان «تقویم تحریریه» هم شناخته می‌شود) یک برنامه زمان‌بندی مکتوب از زمان و...
12 آبان, 1400

درخواست طراحی سایت

فرم مشاوره رایگان طراحی سایت و اعلام هزینه

نوع سایت مورد نظر خود را انتخاب کنید