از تخصص خود در فضای آنلاین استفاده کنید

سلام دوستان اسماعیل احمدی هستم مدیر آکادمی آرتمن وب امروز برای شما عزیزانی که قدم صفر خود را می‌خواهید بردارید یک مقاله جامع و مفید آماده کرده‌ام امیدوارم از این صحبت‌ها برای پیشرفت خود درس بگیرید. امروزه در جهانی که ما در آن زندگی می‌کنیم هر فرد دارای تخصصی است. این تخصص‌ها می‌تواند از آشپزی […]

فهرست مطالب

سلام دوستان

اسماعیل احمدی هستم مدیر آکادمی آرتمن وب

امروز برای شما عزیزانی که قدم صفر خود را می‌خواهید بردارید یک مقاله جامع و مفید آماده کرده‌ام امیدوارم از این صحبت‌ها برای پیشرفت خود درس بگیرید.

امروزه در جهانی که ما در آن زندگی می‌کنیم هر فرد دارای تخصصی است.

این تخصص‌ها می‌تواند از آشپزی گرفته تا فن بیان خوب و تخصص‌های دیگر باشد ولی آیا ما از این تخصص‌ها چگونه استفاده می‌کنیم، آیا تخصص‌هایی که ما داریم قابل‌تبدیل شدن به درآمد است.

می‌توان جواب سؤال بالا را اینطور داد: بله

شما با هر تخصصی که دارید در این دهه از زندگی که رشد عمل و فناوری به گونه ای رشد کرده است که شخص به راحتی با داشتن یک تلفن همراه یا یک کامپیوتر میتواند درآمد هایی میلیونی داشته باشد.

اگر بخوام برای شما چند نمونه از این نوع کار ها رو نام ببرم میتوان گفت شما که همین الان دارید این مقاله را میخوانید در وب سایت آرتمن وب در زمینه آموزش آنلاین فعالیت میکنید و نقش یک آموزشگاه آنلاین را برای هنرجویان ایفا میکند.

پس شما هم میتوانید با تخصصی که دارید در درحال به دست آوردن تخصص هستید در فضای آنلاین (مجازی) از تخصص خود درآمد به دست بیاورید.

شاید در نگاه اول این کار کمی سخت و غیر قابل باور باشید ولی در همین لحظه افرادی در این دنیای بی پایان مجازی درحال درآمد های ملیاری هستن.

پس وقت را از دست ندهید و به فکر یک کسب و کاری در فضای مجازی برای خود باشید.

یک پیشنهاد:

برای شروع کار و بودن هیچ هزینه ای میتوانید از دوره قدم صفر راه اندازی کسب و کار اینترنتی در آکادمی آرتمن وب تماشا کنید، و شما را با این زمینه بیشتر آشنا میکند.

 

صحبت پایانی:

فضای آنلاین مکانی است با فرازوفرودی‌های زیاد و برای موفقیت باید تلاش کنید و شکست‌ها و چالش‌های پیش رو شمارا برای موفقیت بیشتر و بزرگ‌تر آماده می‌کند

اسماعیل احمدی میرقائد

اسماعیل احمدی میرقائد

علاقه زیادم به دیجیتال مارکتینگ باعث شد تا کلینیک توسعه کسب و کار آرتمن وب را راه اندازی کنم. به نوشتن هم علاقه زیادی دارم و سعی می کنم با مقالاتی که منتشر می کنم نیازتون رو برطرف کنم. تمام محتویات سایت از تجربیات شخصی خودم هست و هدف اصلیم انتقال آن ها به شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

انتخاب قالب فروشگاهی بخش کوچکی از رویکرد تمرکز بر SEO است، اما مکان خوبی برای شروع است. در اینجا 10...
19 آبان, 1400
در این راهنما، در مورد اینکه قالب های وردپرس چه هستند و چگونه می‌توانید از آنها برای سایت خود استفاده...
15 آبان, 1400
تقویم محتوایی چیست؟ تقویم محتوا (که به عنوان «تقویم تحریریه» هم شناخته می‌شود) یک برنامه زمان‌بندی مکتوب از زمان و...
12 آبان, 1400

درخواست طراحی سایت

فرم مشاوره رایگان طراحی سایت و اعلام هزینه

نوع سایت مورد نظر خود را انتخاب کنید